rama-rama sekoq

Assalamulaikummmm....!!!
hohoohohoo. Tibe tibe muncul.

Kebelakangan nie agak buzy cket. Weekend konfem xdek kat umah. Ye laaa...musim orang kawen ramai ujung2 tahun nie. Minggu lepas baru balik dari Terengganu. Kenduri sepupu.

Nie minggu depan nak balik segamat plak. Kawan satu sekolah kawen. Harapkan minggu nie jek xdek ape ape aktiviti. Cume malam tadi pergi main badminton mengeluarkan peluh jap. Perot dah makin kedepan dah nie haaa.

Ade mase lapang nie tibe tibe terbukak plak sketch pad aku dalam almari. Dah berhabuk lame x terusik.
3 hari dok menonggeng lukis sekor rame2 jek pon. Tertonggeng macam lukis rimau. hahaha. Dah memang stail aku melukis camtuh.


nie dye rame2 sekor dah keluarrr dari kepompongg.

 Dulu mase kat sekolah aku amek seni subject tambahan. Setiap petang pegila bilik seni nk siapkan lukisan nak kena anta. Melukis time tuh kat meja, ade kerusi. Tapi kalo time aku lukis mesti aku x duduk. japg ke kiri japg kekanan. Dok pusing2 skecth pad tuh 360 degree. Sampai cikgu ckap. Ko nie kalo melukis macam2 pesen, kalo boleh nk menonggeng atas meja terus. hahaha.

Nak melukis kene amek feel. Japg position tangan x betol abes cacat drawing aku. Tp orang pusingkan tangan jek.Aku pusing satu badan terus.

tibe2 nak beli watercolor lah plakk.

Comments: 2

Tom said...

waa chantekk^^ kal0 leh kaler agi cun ni :p

hanis ihsan said...

sponsor la watercolor. hahaha