[lukisan dak degree software c24]

lukisan kat atas nie terhasil bile otak masing2 dah tepu ngan lecture kat depan. oleh kerana kitorang cube nak mengaplikasikan ape yang kitorang paham..aku pon mula lah melukis gamba rumah sebijik. then...kertas nota aku tu dipas-paskan ke sebelah dan sebelah yang mane ramai sngatlah yang terasa nak try mengaplikasikan ape yang diorang paham dalam bentuk gmba rajah..daripada mengantok terus segar bugar aku nie. hehehe..salah satu strategi yang bagos tuk hilangkan ngantok..

kepada member2 aku yang terlibat secara langsung dan x lanngsung...aku ucapkan tahniah sebab dapat penohkan kertas aku ngan ilmu2 yang korang dapat mase kelas tu tgh berjalan..aku pon dah lupe dah time tu kelas ape ek???huhuhu. dan kepada member2 aku jugak yang watak2 diorang digunakan untuk memeriahkan lukisan yang teramatlah cantek nie..harap jangan marah la ek..kitorang gurau2 jek..tapi kalo korang marah pon aku peduli ape..hahaha.

bnde alah nie dah lamo bebenor dah. tp cam bese aku baru nak post. haha
sori la ek lambat update. tenet kat ump nie bengong cket. kan? kan? sape stuju angkat tangan!

Comments: 4

Unknown said...

oit! masuk jugak gmbar nie. wakakakaka.

hanis ihsan said...

mesti r masuk
hahaha
kreatif tol korang nie ek????

Anonymous said...

ha3..
nmpk agk kreatif
gmbo tuwhh..

hanis ihsan said...

Bdak*iLysdm

memang kreatif pon gmba tuh
sume karakter ade
hahaha
tu la game kitorang kalo dah bosan dlam kelas

yg latest nie ade bnyak lg game
nnt aku update