15th IIUM TAEKWONDO TOURNAMENT OPEN



Tarikh : 7, 8, 9 ogos 2009
Tempat : IIUM

mase korang sume tgh syok2 bercuti, aku, fatinah, din, ngan lau g lawan.huhuhu
terpaksa la berkorban cket

tournament kali nie kitorang g under Majlis Sukan Pahang.
sebabnyer UMP dikuarantin, so UMP xley anta paserta......ye la kot. gitu la
so, sume peserta ade 11 orang.
dah la g ngan budak sukma
terasa la diri nie kecik jap.huhu
dalam pale otak aku nie dok pikir...
perghhh..budak sukma.
training diorang pon ade yg aku x ley nak ikot
sdey tol
tapi xpe...len kali aku leh cube lagi. nak training abes2 ah pas nie
rase tercabar la plak.



peserta : 11 orang, 3 pompuan n yg lain sume lelaki
result : 2 emas, 1 gangsa

1 emas : fatinah, heavy weight
1 emas : zaida atnif, bantam weight kot (sukma pahang)
1 gangsa : anis (aku la tu) , fin weight


aku kalah ngan dak uniKL yg mase kat openn UKM dulu pon aku kalah ngan dye gak.
huh..geram! geram!
len kali nak balas dendam!
yeah!!

emmmm...xde pape dah kot aku nak citer
kite layan je la gamba2 kat bawah nie
ok
chow~


[nie la dye team msp!!!]


[kat the mines]


[kat dalam kedai tropicana life.yg belakang xde kepala tu ibnu]


[para pemenang.MSP. fatinah aku j-da]