sabtu yang sunyi





hari ini hari sabtu, bape haribulan???..haa 24 Oktober 2009. bilik C5.408 jadi sunyi kejap. dah xde orang kat bilik, sunyi la. aku tinggal sorang jek kat bilik nie. kang aku bising kang ade gak yang kate aku nie giler. menjerit sorang2. tapi best gak melalak sorang2 nih. hahaha

Arrrggghhh....bosannnnnyyyeeeRRRR!!!!!!!!!!!



[aku ngan kucing nie lebih kurang jek]


ain ngan syira gi kayak, dayah pulak g pinang. ngan budak bilik sebelah skali. tapi wana x pergi. ingatkan wana x pergi adela gak aku member sorang. nie dye balik pulak dah. sampai ati ko wana. hukhukhuk. malam nie aku terpaksala g serbu bilik ko aeng. aku nak angkut sume bantal busuk aku.huhu...nak tido sorang takotla pulak. bukan takot ape, takot nanti kang bosan la pulak duk sorang2 nie. hehehe kayak minggu nie diorang ade projek kat pekan. baru minggu lepas training ari nie dah wat projek. ntah camner la kayak tu ek??? mau x terbalik.. huhu. tapi hope diorang selamat la. ain tu dah la muke baru jek nak elok, dah kene pergi burn kan lagi skali muke tuh. abesla pas nie. nnt g klinik prepare kamus siap2..haha kalo kayak tu terbalik camner ek?? dah la berat kayak tu(walaupon aku x pernah rase) tapi dah kalo syira cakap berat tu...berat la. hehe.. kayak satu hal. nak angkat body naik atas lagi??? ish..payah tu. kan? kan? hhhmmmm....dah lame x update blog. dah x taw dah nak citer pe lagi. xde pape nak buat cuti hujung minggu nie. padahal kerja melambak jek. eh? mane ade kerja dah. sume dah settle. dah submit dah pon. tinggal test math jek ari rabu nie. tu pon aku x study lagi nie.huhu..xde mood. nak tunggu mood mari??? alamat x study la aku. bajet malam nie nak study..wakaka. bajet la konon.


uuuiisshhhhhh!!!! dah pukul 5 dah??



sampai sini je la takat nie. dah xde ape lagi dah nak merapu. tunggu je la biler2 aku nak update lagi. ok??? rase cam nak delete jek blog nie pon ade gak. bukannyer slalu aku update. nak delete ke x nak? nak ke tidak?? so guys, what do you think?? should I......???