balik awal!

BUSINESS IDEA & BUSINESS PLAN
26 & 27 DISEMBER 2009
UNIVERSITI MALAYSIA PAHANG

u see..????
program yang dianjurkan oleh FSKKP tuk semua yg berminat. STAFF & STUDENT
aku dipanggil n setuju  tuk jadi ajk cenderahati..
time tu x taw lagi tarikh dye...pastu biler taw...fuh! abes semua orang aku tnyer.
dan...semua pon jawab dengan muke yang berkerut-kerut...taw2 je la
dah x leh nak ubah tarikh..aku pon x taw kenape..
terima ngan terpakse nyer aku balik ke UMP TERCINTA nie seminggu awal...


aku dari terengganu ygh syok2 bercuti g  la beli tiket balik awal..
so, skang nie aku dah pon ade kat UMP. ngan hanye satu bek galas jek aku datang UMP
barang2 aku kat umah segamat lagi.
ye r... aku plan lain, lain pulak yang jadik
ingatkan sempat la balik kejap sebelom balik UMP 27hb nie..
laptop pon kat umah.nie aku gune laptop FIFA
pape je la

dah..aku dah ngantok! nak tido!
sok nak bangun awal g siapkan sume keje..kalo keje siap cepat  leh aku balik jap. MySpace


=========================================================================
tambah cket lagi

                   so, kepada sesiapa yang berminat tuk join program nie leh la join
free jek..ade hadiah wang tunai tuk para pemenang
tuk maklumat lanjut sile la bukak memo



Comments: 2

atiqahtuty said...

wahah kafe ape yg da bkak? nk blk awl gak la he3

dak M&M's said...

lak..tnyer pasal kafe??
ingatkan tnyer pasal enrty nie..
hahaha

kafe yg sebelah kat roti canai tu yg bukak.
x taw plak kalo diorang gilir2 bukak.

jom sume balik awal!!!
hehe