no title

WAH!. dah bersarang berkulat dah blog aku nie. lame dah x update. bukan xde citer, bnyak jek aktiviti yg aku buat sepanjang sem nie, bak kate roomate aku "kuar tiap2 malam xkan xde citer kot nak letak kat blog tu." tp ntahla xde feel nak update blog. wahaha


bg nak meng"update"kan blog nie, 
meh sini nak kasi taw ape aku dah wat tuk arinie(sabtu).


start ari sabtu, bangun pagi toksah citer la kol bape...dah cuti kan,, haha..paham2 jek la...
bangun2, tgk dayah dah siap mengangkut barang dah. nak wat pe dayah???? dayah: "nak kemas bilik"
ok. aku pon angkat mane barang yg aku rase cam banyak giler...banyak ngan kotak2 bisnes jek pon. 
dah siap sume angkat karpet....sapu2...n mop. 


daaaaa......dah kemas dah bilik C5.408. tp yg pelik nyer kan, tiap kali kitorang mop basuh bilik mesti syira xde. mane ko lari haa syira???? haha


pastu malam nie tgh bosan2 xde keje nak buat..g la tgk nasyeed. boleh la mnghiburkan hati aku yg tgh bosan nie. hahaha.
orang x bape nak ramai, ade 3  group  wat persembahan. 2 aku x kenal, group in-saff n are-buddy. 1 tu aku kenal group far-east. 


so, esok ade satu lagi aktiviti. perarakan sempena maulidur rasul. start from masjid ump to kompleks sukan. nie paie ajak aku nie. first nak join perarakan kat ump. dulu kat sekolah biase la.....haha... sok kol 8 pagi. kene tido awal nie. x bangun plak kang aku.JOM RAMAI2!


YES! akhirnyer berjaya gak aku meng"update" blog nie.
yg len tunggu la next time.(bile taun la tu)


no picture.