bile kene tahan muke blaja memandu!

salam. hai..hai...


agak penat skang sebab baru balik dari kelas memandu. sambung balik lesen yang dah lame tergantung tak bertali. agak lame meninggalkan L keseorangan tanpa P menemani di sisi. *hahahaha. kuar dah ayat mengarut aku nih.


misi aku skang untuk mendapatkan ini!


bile dah dapat nih. haih....sronoknyer x terkate. huhu




L aku dah lame dah amek tahun lepas bulan 12. tapi disebabkan kene balik UMP tercinta balik. so...tergantung la lesen aku jap. x sempat nak bg JPJ keje lebih testiing care pemanduan aku. hakhakhak


disebabkan dah lame tinggalkan kelas memandu nih. n asek dok bawak auto jek kat umah. 
so....aku dah lupe segala bagai care nak bawak kete manual. nak start jalan jek aku dah tekan minyak. lupe lak kete manual ade class. *EH..CLASS KE CLASH?? haha. my english is totally broken broken berkecai. what to do~~~~


bile time blaja memandu nih x kirela kete ke moto. due2 ade jek bende yang aku x suke. tp nak lulus punyer pasal. ikot jek la. dye ckap A aku buat A la. walopon aku rase agak serabut. kadang2 aku x tekan brek kalo aku dah slow. sbb aku taw trainer akan tekan break dulu sebelom kite. dye yang cuak lebeh. huhu. *opsss. jahatnyer mulot. x lulus baru taw. huhu. hmm....so?? last2 aku malas dah. bia jek aaa   dye tekan. hahaha


moto plak satu hal. tp nie mang masalah berpunca dari aku sndiri. 
X RETI START MOTO!. huwaaaaa......
segan! segan! hukhuk
kalo aku nak try blaja bawak jek...bile dah mencube beberape kali start tapi degil xnak idop gak. 
"En...tolong startkan bleh??"
xpon. ade la mamat kat tepi2 longkang dok gelakkan aku ngan member2 dye.
"wei..ko g la tolong startkan weh..." *diorang dok bisik2.
hukhukhuk. segan wehhhh!!!!! 
tapi wat muke tebekk jek laa....
titi pon kalo aku naik 10 kali ade la 3 kali lepass.....


p/s: aku harap cepat2 lulus. xmo dah datang tempat tuh lagi. wish me luck!

Comments: 8

mohdhazlan Dreadlock said...

goodluck ...hihi

hanis ihsan said...

haha. tq!

Tom said...

ahaha ;p skali jek amik lesennn..skali jek tebal2 kn muke...chaiy0k2 ;p

Niena Muhammad said...

good luck... sy dlu 3 kali bru lulus hehe

hanis ihsan said...

@tom: skali dalam mase 2 bulan xpe. nie dah dekat setaun dah nie. huhu

@niena: siyess??? huhuhu. adehhh...tibe2 rase takot lak. haha

Terbelog said...

gud luck
kenyit mata sikit kat jpj tu :)

Tom said...

hey hey..ape maen2 mate ni..ahahahahaha ;p

hanis ihsan said...

@terbelog: idea bernass.. nak try ah. hahaha

@tom: maen2 mate nak lulus jek. hihihi