hepi besdaayy!

salam

sebenarnyer bukan hepi besday dah. sepatotnyer jadi hepi belated besday. terlambat satu hari. huhuhu. xpe2. nak update gak.

okeh. here we start. Smalam tanggal 10 jun adalah hari jadi adik ak, my 2nd brother Ahmad Adam dan 3 jun adalah hari jadik adik aku jugak, my 3rd brother Mohd Amin. huahua. yg nie memang betol2 belated. haha. sori eh.

HEPI BESDAY TO BOTH OF YOU.

adik aku yg si adam tuh tengah belajar kak unimap course mikroelektronik. and amin baru jek abes spm. dpat sambung dekat Politeknik Merlimau Melaka dalam Senibina. huhu. jadik arkitek lah kau pasnie. haha. tp xpe. nnt leh tolong designkan umah along eh. free of charge ok!. hahaha

nak show gamba  xde la plak. nie bukan laptop saye nih. laptop sy ade org pakai. sy pakai desktop dye. best x system barter nih. tukar yg kecik dpat yg besar. hahaha.

minggu lepas balik kg sempat lagi ak paw amin suh blanje ak nak blei sandal. carik2 kat Mesra Mall x bnyak kedai sangat. huhuhu...so....ak paw dye duit. wahahaah. jahatnyerr ak. 50 inggit lak tuh. padahal sandal tuh 30 jek. haha. tu la. sape suh dapat duit bnyak2. kan dah kene paw. 

okeh. tuh jek nk update arinie. len kali citer lain plak. 
bye..

Comments: 2

Tom said...

o0oooooooooooooooooo...x aci x aci..bak balik deskt0p!!! ^^

m&m's said...

hahaha. xmo la. x puas lagi pakai. x puas lagi godam nie. hehehe. kite tukar smpai abes nk? hahaha