ade care lagi senang nak bersihkan kucing ^_^v

salam...haii...
sile jangan tido lagi. o sile blogging dulu sebelom tido.
hahahaha

just joking ^^
entry nih khas untuk peminat peminat kucing. and kalo ade yang terase nak bela kucing tp terpikir xde mase nak uruskan kucing tuh pon boleh bace.
dan kepade yang jalan2 bosan nak bace entry baru pon lagi la boleh. hahaha

agak2 la kan. korang mandikan kucing tuh bape kali sehari?? lebeh dr bilangan korang sndiri mandi?? hahaha

nie ade care aku dapat dari sorang member kat fb. dye memang peminat kucing.
bile dah agak2 korang dah malas nk mandikan kucing tuh. o xde mase nak mandikan dye.


hehehehe
jom tengok ape care kite leh buat



video

haa.......senang x???
korang leh wat keje 2 in 1
sambil kemas umah sambil tuh leh bersihkan kucing skali.
wahahahaha



okeh. this is a bed time story...mungkin??? haha
bye2!


Comments: 10

Aisyah Aina said...

haha...tak sanggup nak buat :D

Azmira Yusof said...

hahhahah ..rumah terlalu bersih ke .

m&m's said...

@aisyah aina: hihi. tp kucing tuh cam syok jek. siap golek2 agi. haha

@azmira: alang2 bersih umah la tuh kot. haha

pamie said...

wah,boleh kucing tu suke kena vakum..huhu..

m&m's said...

@pamie: dye syok tuh. rase cam pegi saloon. wahaha

Tom said...

ahahaha..kucing kn tak0t air..bag0s aa gune vakum ^^ k0mpem vakum t penuh ngan bulu kucing..haha

YOUsoF said...

Kesian kucing tu.. patutnya dibelai bukan disedut.. ;D

apik pehe said...

oit2..ngape sedut kucen?haishhh

m&m's said...

@tom: vakum tuh nak bg lebatkan bulu kucing. haha

m&m's said...

@yusof: hhihi. dye malas r tuh nak mandikan kucing

@apik: dye nak bersihkan la pikkk