LRT #1

masok hari nie dah dekat sebulan aku naik LRT pegi keje. Pegi balik naik LRT. First time aku naik LRT mase aku kene pegi interview dekat company yang aku keje skarang. Kalo x memang aku x merase la camner naik LRT. hahaha


bayangkan mase tuh aku x pernah menjejakkan kaki pon dekat stesen LRT. Lalu bawah rail dye jek penah. Dok tengok LRT lalu kat atas kete. Bile dah kene interview dekat ampang park. Dalam KL plak tuh. Korang taw taw la kan kalo bawak kete pegi KL and mase tuh pulak time keje. Nak keja mase interview lagi. huhu

SO, konklusionnyer...aku pegi naik LRT. Mase tuh kawan lelaki saye x boleh anta. Dye keje. T__T. Naseb baik ade sorang lg mmber. Dye la yang temankan pegi interview. And dye jugakla yang ajar camaner nak naik LRT. Dari beli tiket kat mane. Camner nak masokkan tiket. Masok LRT mane. Turun kat mane. Hahaha. Ckop lengkap. Orang sebelah tengok jek. "Yer makcik. Saye x pernah naik LRT pon selame nih T__T". Terase jakun bile LRT tuh bergerak tanpa dipandu sape sape pon. Pastuh dye boleh berhenti dekat tempat tempat yang dah disetkan. Hahaha

bukan yang nie aku naik. Tetibe terjumpe gamba nie, Minggu lepas x silap aku bende nie jadik. 

aku naik dekat LRT Taman Bahagia

turun dekat ampang park.

jalan sikit dalam 5 minit dah sampai kat office. MEGAN AVENUE 1
=)

peace yawww...sambung keje. hahaha

Comments: 4

semutsengal said...

ohhhh,

aku penah naik ke tak eh ?

hanis said...

hahaha. meh nak ajo camner nak naik. hahaha

Tom said...

jhatnye kwn lelaki awk..npe xk0l sy aritu? lehhh sy tlg..hahaha^^

hanis said...

ntah. jahat betol la dye tuh. haishhh.