konvokesyen ke 17 UMP

KOnvokesyen ke-17 UMP. Tapi hari konvokesyen Pertama untuk aku!! yeaayyyy!! Dah setahun abes belajar. Dah 8 bulan keje. Akhirnya baru merasa nak konvo. Haha.

Syok! Dapat re-union balik. Jumpe kawan kawan. Start dari ari kames kitorang dah smpai kat ump. Hari cuaca memang baik. Sampai la ke ari rehearsal. Tapiii..........kusangkakan panass berpanjangan...rupanya gerimis..rupanya hujan lebat mengundang...ha~ ha~ ha~(ikot lagu zamani gerimis mengundang)

Hadoii...abes rosak mood konvo. Time hari konvo tuh boleh hujan. Sume abes kelam kabut. Bersesak kat tempat yang ade bumbung. Dah la UMP nie kekurangan tempat berteduh. Ade khemah mak bapak nak berteduh tapi tu pon dihalau. Nak amek gamba dalam dewan pon dihalau. Ape kes? COnsider la siket weii ujan kat luar tuh. Xleh nak keluar. ppffffttttttttttttttttt...........!!!!!!!!!!!!

Naseb baik pagi tuh aku suh ayah datang awal cket. Pegi amek gamba studio dulu. OK la. At least aku xdek la menyesal x dapat amek gamba family. Gamba pon dalam kemera mak aku. So x sempat nak amek. Amek  2 3 snap jek. Pastu diorang balik dah. Esok ayah aku nak g Sabah plak. Ade keje.


gamba ngan my rumet. Ade lagi 2 orang x sempat jumpe time ari konvo. Jumpe pon sempat tegur jek. X sempat nak amek gamba. Time tuh sume tengah sibuk mencari mak ayah dalam tengah tngah ujan. HUHU. sedeyhhh. Aku balik KL teringat balik x sempat amek gamba sume rumet. Menangis aku depan Giant. huhuuhu


sebelom masok dewan. Sempat lagi snap snap

Nie hari esoknyer after konvo. Elok jek cuaca. So..before pulangkan balik jubah, moh la kite balas dendam ntok ari smalam.


Ni saje la cerita ntok konvo. Nak upload sume gamba bnayak sangat. HAha. Neway...tamat sudah pengajian selame 3 tahun setengah. Kat sini la banyak kengangan. KAwan kawan. Yang susah senang ade bersame. Study same2. Buat projek PSM sampai kol 6 pagi. Lapa pegi esso beli megi. Kite boleh kenal kawan2 kite mase kat  U nie. Banyak perjalanan yang dilalui bersama. Makan tido pegi bilik air same same. hahaha. jangan sia sia kan pengalaman korang kat U. Nanti bile dah keje memang korang akan merindui saat saat nie balik. :)