makan banyak sangat nasi minyak kot


semalam aku mc. Such a disaster day. Office aku biase la. Kalo orang mc dianggap ko malas nak g keje. Orang mc pon nak kol suh wat keje. aku dah la tengah memulas mulas dalam toilet. Ade gak aku hembur sume isi2 perot nie kat depan ko. haihhhh.

oh yerr...bukan nak citer pasal ofis. Nak citer pasal kenape aku mc smalam.
Start hari ahad pagi2 tuh aku dah memulas perot dah. Asekk dok pruttt pruutt jek. Dah abes isi buang pon perot memulas lagi. Xtaw nak buang ape dah.


Dalam tengahari tuh plak aku g makan kenduri kat umah jiran aku. Tengah2 sedap makan perot nie dok ligat pusing2. X feel aku nak makan. Cepat2 aku balik p carik toilettt.
Aku pon xtaw kenape jadik camtuh. Aku suspek sebab makan nasi minyak smalam la kot. Maybe perot terkejut sebab makan nasi minyak ngan ayam golek. Pastu makan nasi minyak ngan ayam goreng? Sebab biase kan makan nasi minyak ngan ayam masak merah. huhu.

Sampai ke hari nie perot aku still pulas2. X boleh nk makan. Makan jek kuar balik. huhu. kempis dah perot aku nie xdek isi. Yang perot kempis tuh aku macam suke plak kene cirit birit nih. Boleh kempiskan perot. HUehuehue. Tapi seksa jugakla nak menahan puting beliung dalam perot nih. T__T


Nie baru bulan 11. BUlan 12 nanti ade lg kenduri. Kene makan nasi minyak. Harap2 perot aku x meragam lagi. huhu