haze haze go away..

come again another day~~

ooppsss..silap sambung. Patot nyanyi dont ever ever come again~~. hahaha. Aci x?

Alhamdulillah..jerebu kat malaysia nih dah pulih. Walaupon masih lg ade cket cket kat bape tempat. Jerebu dah abes baru nak citer. hahaha. Aku ngantok. Bosan tahap gaban kat ofis nih. huhu.

hahaha...comel giler!

Nak citer pasal time jerebu tuh jek. Aku ni dah la sensitip orangnyer. BUkan part perasaan. err..tp part tuh ade gak la. heheh. Ni part antibody. Kejap jek..jerebu baru nak masok kat kota damansara aku dah demam. Dengan batok + pening kepale  huihhhh...memang x leh bangun. Tambah tambah plak aku ade athma. Lagi la oi...semput jek memanjang.

Tapi memang nak dijadikkan record, aku dapat abeskan 4 botol besar air mineral sehari. hahaha. Before ni kemain payah nak ngabeskan. Sebabkan sakit tekak teramat. Sampai pedihh. Nak cakap pon pedih. Kalo kuarkan kahak tuh smpai ade kesan darah. huhu. takot tengok. Time tuh mule aa pikir bukan bukan. Aku ni ade penyakit ke? pastu melarat sampai berangan kalo ade camner? Camner ngan idop aku? Camner ngan family aku? wuwuwuw...mule aa bergenang air mate. Hhahahaha over!

alhmadulillah demam aku dah kebah. Siap 2 ari lepas pegi jenjalan Kelantan lagi. Tapi yang peritnyer selsema aku pon ikot g jenjalan. hishhhh..nyebok jek. tengah tengah jalan tuh la dok sok sek sok sek. Satu hal plak carik toilet nak hembus ingus nih. huhu..aku geli aa kalo nak hembus tepi tepi longkang tuh. yakkkk. huhu. tapi kalo dah terpaksa sangat memang ak wat gak daripada ak kene telan ingus tuh..lagiii yakkkk...euuuwwwwww


jumpe lagi next time

p/s: im jetlag now. ngantok tahap gaban.