futsal!!


[ngantok tunggu dak2 nie x sampai lg..aku ngan ain semangat.]


bende yg aku x pernah rancang nak buat

MySpace

masok futsal!!
bukan saje2 g main
tp g masok bertanding

aku ain n fifi
satu team ngan roommate fifi
pastu ngan kawan roommate fifi yg sumenyer memang aku x kenal
tapi bile dah main futsal tu..best gak r dapat kenal ngan diorang
sape yg x kenal ngan team nie
team yg paling ramai injured
team yg injured depan tiang gol

MySpace
[muke fifi kene sepak depan tiang gol]

hahaha
memang x leh bla

team kitorang diberi name
girls fighter
hahaha
cam lawak jek
sebab kitorang bukannyer fight pon mase lawan tu
main siap leh gelak2 lagi
hahaha

MySpace

pengadil sampai dah geleng2 kepale dah
xtaw nak cakap camner dah

malas dah nak taip panjang2
kite layan jek gamba kat bawah nie sambil bace.

[team girls fighter]

[dari kiri: ain, fifi, anis, ira]

[anis dan ain]

[mangsa futsal]

p/s: fifi ngan ain..jangan marah ek..hehe
cam bese..lagi skali aku lambat post citer yg dah lame niie.hehe

Comments: 2

nuRuLain_zAiNi said...

huhu..nasib baik ko blur kan muka aku..

klw x..

forfular aku..haha

dak sengal yg gler m&m said...

hahaha
penat dah aku blur kan gambo ko tu

tp kalo aku x blurkan pon
org knl gak
budak junior je la kenal ko
wahahahaha

fifi nie mesti x bukak blog aku