melepak aje




dah agak lama aku melepak kat bakery kopitiam nie
mentang2 wireless free
duk kat umah bukan aku wat pape pon
kalo kuar pon paling kurang abes dalam rm 2
bolehla nak idop kalo kat bandar segamat nie
gonjeng2 naik moto walaupon xde lesen..redah jek.
sambil2 tgh tunggu member aku nak abes keje nie
aku duk cuci mata tgk orang berpusu-pusu kat pasar malam nie
duit dalam poket ade dalam rm3.70
air nescafe rm2 ngan kit-kat rm 1.20..haha. betol2 berjimat! MySpace


===========================================================
MySpacemasuk citer lain tapi still pada hari yang sama...


ape nak buat lagi skang nie??
tadi petang g umah kenduri kawen mmber aku
bukan member aku kawen tapi akak dye
datang dah la lambat, orang sume dah balik. tinggal kaum kerabat dye jek.
pastu, makan banyak plak
dye cakap xpe..abeskan jek lauk tu
bnyak lagi kot...hehe. pelagi, bedal jek la
siap dapat mamam ice-cream lagi

lepas g kenduri, kitorang kelam kabut mintak izin nak balik
sebab member aku nie dah lambat nak g keje
sedap2 makan sampai lupe nak tgk jam
alih2 tgk dah kol 4.40!
aiyooo..!
minah nie dah la masuk keje kol 5
supervisor plak cam #$%^&*
lambat 1 minit tolak gaji sejam. gila!
pelagi?? pecut jek la motor tu.
sampai terbang2 kain aku.... MySpace


sampai sini je la tuk ari nie. len kali aku update lagi
p/s: ain dah x single lagi! yay! aku kaya! haha