tetamu dari kampung






2, 3 hari nie aku agak sibuk melayan kerenah tetamu dari kampung aku. cik ngah aku datang bersama dengan familynya yang juga sepupu aku ade  4 orang, pastu ngan anak sepupu aku ade 2 orang.
korang paham je la kalo dah bawak budak kecik...
riuh satu rumah aku macam ade 20 orang dalam rumah aku.

as a tuan rumah aku pon bawak la diorang g jalan2 bandar segamat yang xde pape sangat
ye r bandar sendiri mesti la rase cam xde pape aku nak g bawak diorang melawat
aku pon bawak la diorang g kedai kain
dah tu jek yang agak famous kat segamat kot.haha
memborong sakan seyh..
diorang cakap baju kat sini murah kalo nak bandingkan ngan terengganu
aku dengar pon iye kan aje la
sebab aku main beli jek ape yang aku nak
aku nie jenis yang x reti nak membandingkan harge ngan tempat lain
bagi aku same jek
maybe sebab tgh sales kot skang nie..Year End Sales.


tapi dalam 3 hari nie aku agak penat..penat menemankan orang shopping

sebab tiap2 ari kuar
bapak r sakit giler kaki aku.huhu
sebab tu la aku memang x bape suke nak shopping
tu baru shopping kat segamat..bandar kecik jek kot
tapi memang aku x larat la..
aku just amek part menjaga anak sepupu aku jek
tu pon aku raselagi penat kot.
berlari-lari aku kejar dak kecik nie
aktif bukan main..tapi seb baik comel.hehe

p/s: nnt aku upload gambar budak kecik anak sepupu aku tu. uk entry besday dye plak