pelikk??????

emmm.....agak pelik



tadi aku baru balik dari jumpe memeber aku. adila. mengajar dye nak wat blog. hahaha
pastuh balik2 tgk la blog kesayangan nie jap. 
tgk traffic. sape la yang tgh dok mengskodeng blog aku nih


pastuuu kannnn...
bile aku tgk live traffic tuh.
aku ternampak ini


tang tanng tang~~~~



haa......ce korang tgk baik baik... KOTA BHARU KAT PERAK
setahu aku KOTA BHARU nie kat KELANTAN jek???
ke guane???
ke meme ado name tempat tuh kat perak????
kalo yang tuh mang betol la kot. 
huhuhu

pelik..pelik..pelik..
ade sape2 leh bgtaw aku kebenaran dye???
orang perak ngan orang kelantan amat dialu alukan untuk memberikan jawapan
kite tengok dye anak jati perak atau kelantan ke x?? 
hehehe
betol ke salah??


Comments: 11

apik pehe said...

hahaha..aku nk jawab..aku nk jawab..ehehe..kalo ko nk tahu..kat perak ader satu pekan..nama dia kota bharu..hehehe..try search google..

m&m's said...

ooo...yeke??? hahaha. jap2 tgh search. baru taw nih. haha

m&m's said...

a'ah la apikkk. baru taw ade kota bharu kat perak.. hahaha.

hidaya manjung said...

ADA LARRRRR....SETAHON AK DUK MATRIK GOPENG JUMPE JE SIGN BOARD 'KOTA BAHRU'.BENAR.WUJUD.KOTA BAHRU ADE DI PERAK.AKU SAKSI.

Huda Luna said...

kekekekeekeke kalau keluar mcm tu maksyd nye aku lettew yg bkk blog ko =P

aku pun xtahu npe jd mcm tu
pdhal aku duduk gunung rapat

m&m's said...

@ hidaya manjong
hahaha. taw gak ko. ingatkan taw manjong jek. hahaha

@ huda

lerr...ko ke yang menjadik isu nyer??? hahaha

Huda Luna said...

kekekek =P nk buat mcm ne streamyx gile =.="

dari dlu lagi. aku pn dlu pk ade ke kota bharu dkt perak ni?
hehe

Tom said...

ahahaha...nah nk bagi k0rg teka..ulu melake kat ne? ^^

m&m's said...

hah??? ulu melake kat bukan melaka. tuh yang penting. kan kan?? hahaha

Tom said...

ulu melaka kat langkawi la..haaa..sah aritu f0kus kat mende laen ;p o0ps

m&m's said...

hahaha. sy manng fokus kat bnde lain ponnnn..