test lesen kete

salam...hai...

arinie aku dah lulus lesen kete!!!! yeay!!!!
haha. 3 kali kete mati enjin td.

1. time nak start kat litar.
2. 2nd kat tgh bukit tuh. adoiii...yang nie mang cuak betol. tp time mati tuh. aku terus start x pandang dah muke jpj. buat ikot dan aku jek. teros aku tekan minyak kuat2. janji aku nak lepass!!. hahaha naseb baikk!
3. time nak start jalanraye. haish..leh mati gak. pastu signal x bg. kene tgor. huhu
so far..yang len ok. 

owh...mase tgh nak parking aku tertekan hon. kuat lak tuh. jpj tuh sound. 

pinnnnnn......*kuat n panjang lak tuh.

'ye ye jalan lerrr.'
'sori kak. tertekan. haha *gelak2'

last tuh. g jumpe jpj tuh amek borang.

'awak kene ujian lagi skali yek'
'haaaaa'
'awak gagal'
'emm...leh tanyer nape saye gagal???' cehh... konpiden jek patotnyer lulus. hahahaha

pastuh akak yg keje kat syarikat tuh tunjuk kat borang td. LULUS!!!

'hahaha....hadoii...wat cuak saye jek'
tq!!! *lompat *lompat


hodohnyer lukisan
tp aku suke!! hahahaha



tulah alkisahnyer amek lesen td. hihi
lega~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
pasni  moto lak.



Comments: 10

Tom said...

ahahaha;p sjak bile m&m ade gigi ni.. due lak tu..hihi..c0mel2 ;p

sailaaf said...

wah.tahniah..

M&M,saya tak pasti samada blog awak berat atau laptop saya slow..saya nk bukak blog m&M nak komen ni, lama nyer nk tggu loading.

tanya je.takot laptop saya yg berat..=p

hanis ihsan said...

@tom: hihihi saje nak wat dye bg comel. haha

hanis ihsan said...

@sukasuki: owh...berat eh?? background gamba tuh kot. huhu

Tom said...

berat ke? sni laju jek^^ hihi

hanis ihsan said...

xtaw ler...sbb rasenyer x gune graphics yang berat2 pon

semutsengal said...

weeewwiiiitt...kau amik kat wahmuda ke ?

esok bawak aku pusing segamat ok ;)

Azwa Mohamad said...

tahniah ye m&m... cayalah coklat pon boleh bawak kete (^_^)V

hanis ihsan said...

@hanif: xtaw lak aku kalo orang panggil wahmuda. aku wat yang kat airport tuh. diorang dok panggil padang. hahaha

ko nie dok mane weh???

hanis ihsan said...

@miss novex: haha. si red tuh men bawak. dye dok bawak kete mini jek. haha