sehari selepas abes present LI

perlu ke update pasal sehari selepas abes present LI? hahaha. Orang nak bace pasal ape ko buat mase LI la. bukan sehari selepas present. haishhhh..... nie dah tahap bosan xnak buat keje sebab mood mood abes present x abes lagi nie. Tarikh luput dye ade seminggu lagi. Ape nak buat??? Hahaha

Aku anggap keje keje di office sume dah xde lepas present nih. Kire dah abes LI la terus. Tapi kontrak ade sebulan lagi. HUwaaaaaaarghhhh.......*tutop mulot. Ngantok oiiiii. Pagi pagi lagi dah penat ape cerr??? Penat pe aku wat keje berat taw pagi pagi nih. G jengok lembu aku. Bagi dye makan. Kutip kutip susu lembu. Kutip madu. Kutip cheese. Dan sekarang nih tengah tunggu jagong aku x masak masak lagi. Ayam ayam aku dah kebulur x makan. Petani ondaway nak berjaya. Tengah berjinak jinak nak bukak ladang. Practice lu sebentar kat FARMVILLE.  hahaha



tu la ayam ayam aku. ade ttige ekor. Penat nak menjage sekor sekor nih. Perangai cam nak mintak pelempang. hahaha. Tige tige nih xdek name. Kalo rase rase ade name yang sesuai tuh letak la. 
hahahaha


Nie plak lembu tunggal kesayangan. Banyak bagi untung maaaa...... Muke senyum jek tengah makan. 
hahahha


Nie plak sarang lebah. Kecik jek. Lebah nie xleh letak sebelah sebelah ngan lembu ayam tuh. Japg dye sengat abes ler sume hancurrr. 




Comments: 1

Tom said...

waaaa..penternak berjaye ni..next time dating awk blnje..yeay^^