dah xde bende free kat dunia nih

hari nie genap 2 bulan dah kot aku x bukak blog. ke 5 bulan dah? xtaw. sume xtaw. ape nak buat. banyak bende berlaku. tapi xdek mase nak taip dalam blog. mase aku dok mengabes kat lembu jek. hahaha

baru hari nie aku bukak blog. jengah jengah kejap. tengok sume ok. tapi bile scroll down bawah cket. erkk.. eh. mane pegi aku nyer shoutbox?
Shoutbox free plan is currentlt unavailable.

huhu. kan dah cakap xdek bende free dah kat dunia. sumenyer bakal diupgrade kepade berbayar pelan pelan. tapi ikot aku memang bende nie patot berbayar pon. sebagai developer/programmer seharusnyer taw susah kot nak wat bende alah tuh. even nak buat header kene bayar. lagipon tu la antare mate carian diorang. beruntungla sape yang jadik freelance programmer. keje kat umah jek. dok depan pc 24 jam. tapi duet masok jek. kan besttt.